Mi, akik már régóta benne vagyunk a grafikai tervezésben, tudjuk, hogy minden apróság számít – legyen szó a tényleges tervezés lépéseiről, vagy legyen szó a grafikai cég vezetésében lévő pici buktatókról, amiknek helyes kezelésén áll vagy bukik sokszor a cég sikere. Egy barátom, aki szintén cégvezető, egy grafikával foglalkozó vállalat feje, arra a döntésre jutott, hogy kipróbálja a székhelyszolgáltatást, méghozzá azt, amit ez az oldal kínál: www.szekhelypartner.hu. Őket találta a legjobbnak, mikor rákeresett arra, hogy székhelyszolgálat budapest.
A barátom grafikai cége kicsi cégként kezdte, egy-két megrendelője volt, és azokkal is meg tudta oldani, hogy kávézókban, éttermekben találkozott, mikor néha-néha megbeszélésük volt, vagy webkamerán át beszélgettek. Viszont ahogy egyre növekedett az ügyfélkör, úgy égetőbb szüksége lett arra is, hogy a vállalata minden szinten profinak hasson. Ehhez kellett egy jó székhely, és ezért lett kulcsfontosságú a székhelyszolgálat budapesten. A Székhelypartner remek székhelyet biztosít Budapesten, és havi egyszer plusz költség nélkül tárgyalót is nyújt, ami szuperül jön, mikor ügyfeleket kell fogadni. Vége a kávézós, éttermes, videóhívásos időszaknak. Ezentúl profin intézheti a dolgokat nemcsak egy grafikai, hanem bármilyen cég. Mondani sem kell, hogy ezzel új szintre emelte a grafikai vállalkozást – az új ügyfelek komolyabban veszik, a befektetők megbíznak benne. Ez nem így lett volna, hogyha az otthonában fogadja őket, székhely híján. Szóval számottevő előnyre tett szert a korábbi önmagához képest, csak azzal, hogy igénybe vette a székhelyszolgálat budapesti opcióját, és egy szép tárgyalóba tudja invitálni az üzleti partnereit, hogyha úgy adódik.
Váltsunk pár szót a weboldalról, amit ajánlottam. Először a külsejéről, mert szerintem érdemes rá, hogy méltassuk a kinézetét pár szóban. Tehát ami feltűnő, hogy mennyire világosan átlátható az oldal, jól adagoltak az információk. Tetszetős a letisztult dizájn, és én kifejezetten csípem azt is, mikor nem egy nagy egybefüggő szövegből kell kibogarászni, hogy mi is a lényeg, hanem jól elkülöníthető pontokba van szedve minden fontos gondolat. Egy szó jut róla eszembe: felhasználóbarát. Ez nekünk, akik benne vagyunk a grafikai tervezésben, különösen érzékeny téma, és örvendetes látni, mikor némely szolgáltató szép dizájnnal lepi meg a leendő ügyfeleit. Ez máris egy hatalmas plusz pont. Az a feltételezésem, hogyha erre is adnak, hogy szép legyen az oldal kinézete, akkor a munkájuk más területein is igényesek.
A székhelyszolgáltatás igénylése nagyon egyszerű. A pontos lépéseket leírják az oldalon. Nekem ami lényeges, az az, hogy nem kell a papírmunkával sokat vesződni, mert ők kiállítanak mindent, amire szükség lesz, és ezt az ügyfélnek már csak át kell néznie, és eljuttatnia az ügyvédjéhez. Abszolút kényelmes megoldás. Pár kattintásba kerül csak. Mikor erről mesélt a barátom, kiemelte azt is, hogy ez azért lényeges, mert azt az időt, amit a papírmunkával töltene máshol, itt rászánhatta arra, hogy a kreatív munkájával törődhessen. Nem érezte azt, hogy elfecsérli az idejét adminisztratív feladatokkal.
Azért is hálás volt, mert a csapat roppant segítőkész, és gyorsan reagál minden megkeresésre. A grafikában minden perc számít, így aztán tényleg életmentő volt, hogy nem kellett napokat várnia, míg választ kapott egy-egy kérdésére, hisz ennyi idő alatt már elúszhatott volna a munka is, amin épp dolgozott. A cégbejegyzéssel és cégmódosítással kapcsolatos ügyintézésében is segít neki a csapat, ha erre kerülne sor. Szoros kapcsolatban állnak ügyvédi irodákkal is, ami azzal jár, hogy a kérdéseket pontosan válaszolják meg, a hivatalos választ adva meg.
A székhelyszolgáltatás nem csupán egy székhelyet jelent, hanem több kiegészítő szolgáltatás is jár hozzá, mint például az, hogy átveszik a leveleit hivatalos meghatalmazással, amik a székhelyre jönnek. Ez azért is fontos, mert sok a határidős anyag, és nem akar napokat veszteni azzal, hogy nem kap meg egy levelet vagy értesítést. A beérkező küldeményekről tájékoztatják a barátomat. Digitalizálják, ami jött, és havi egyszer el is küldik oda, ahová kéri, s ennek plusz felára sincs. Így egész biztos mindent kézhez kap, nem marad le semmiről. Ezt persze az ügyfelek is jó néven veszik, hiszen a határidő tartása a barátomnak is alapvető elvárása saját maga felé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek vele. A már említett tárgyaló is nagy sikert aratott, ugyanis a barátom itt prezentálja újabban a munkáit. A nívós környezet jó benyomást tesz az ügyfelekre. Amellett, hogy a barátomnak egy csomó ideje felszabadult a székhelyszolgáltatás által, többet tud foglalkozni a kliensekkel és az alkotó folyamat tökéletesítésével. A felszabadult idő rugalmasabbá tette, ami a legnagyobb érték egy cégvezetőnek.
Ezeket emelte ki a barátom első körben, a megnövekedett szabad kapacitását, a válláról lekerülő terheket, és a szép tárgyalót, ami megkönnyítette az életét, és elégedett ügyfeleket eredményezett. Ezenkívül is van még néhány szuper dolog, amit a Székhelypartner megtesz az ügyfeleiért. Kihelyezik a cégtáblát, ami azt jelenti, hogy ezzel sem kell a cégvezetőnek foglalkoznia. Nem kötelező eljárni a székhelyre, csak ha úgy dönt a cégvezető, hogy szeretne, és szüksége van a helyszínre. Egyébként a hivatalos személyeket is fogadják a székhelyen az előírások szerint, tehát ezért sem kell a székhelyre sietni. Tűrik a kényszerintézkedéseket, és külön költségen akár iratmegőrzést is vállalnak, ha budapesti székhelyet szeretnénk. Különböző csomagajánlatok vannak, hogy mindenki megtalálja a cége számára leginkább megfelelőt. A szerződést az országnak több mint tíz pontján lehet aláírni, tehát ebben is nagyon rugalmasak. Sőt, még abban is segítenek, hogyha nincs ügyvédünk – tudnak jogi segítséget biztosítani, hogy ez se legyen akadály a gördülékeny ügyintézésben.
Eddig csak arról beszéltem, hogy milyen a székhelyszolgálat budapesten. Azonban nemcsak Budapesten, hanem Újlengyelben is lehet igényelni székhelyet. Nagyjából ugyanazok vonatkoznak mindkettőre, de a pontos részletekért nézz fel a szekhelypartner.hu oldalra, mert ott fogod megtalálni az egészen pontos infókat. Én csak annyit fűznék hozzá, hogy bár Budapest is remek választás, érdemes megfontolni, hogy Újlengyelben legyen a székhely. Miért? Hát mert ez a település nem szed iparűzési adót. Ez városonként eltér, de jelentős összeg lehet, amit sokkal jobb fejlesztésekre is lehetne fordítani, mint adóra. Ezért sok híres nagyvállalat tette már ide a székhelyét, és jól is jártak vele.
Akár Budapestet, akár Újlengyelt választja valaki, szerintem jól fog kijönni belőle, hiszen ahogy a barátomnak is, rengeteg ideje fel fog szabadulni azzal, hogy nem kell az unalmas papírmunkát intéznie, nem kell ingázni a székhelyre, és az ügyfeleknek is tetszeni fog, hogyha egy jó környéken van a székhely, illetve ha egy szép irodába kapnak betekintést. Egy ilyen céget sokkal komolyabban lehet venni, mint az olyat, ami konkrétan a cégvezető lakása. Azzal sincs ugyan gond, de lássuk be, hogy ahhoz képest a székhelyszolgáltatás szintlépés, és érdemes ezt a szintet meglépni, hogyha sikeresek akarunk lenni az üzleti életben.
Nézzétek meg magatok is a Székhelypartner szolgáltatásait, válogassatok kedvetekre a kedvező csomagok között. Biztos meglelitek majd azt, ami leginkább passzol az elképzeléseitekhez.